maanantai 14. tammikuuta 2013

JONKILAINEN KORUPOSTAUS

Ajattelin tehdä siis korupostauksen ja näyttää itse tekemiäni koruja ja top 3 lempparini.
Enkelikorvakoruja en ole tehnyt itse, mutta sain ne kaverilta joululahjaksi jotka se oli tehnyt itse, joten ne pääsi tänne mukaan, koska ne on itse tehdyt, mutta ei mun :D
Pistän tänne mistä kaupoista oon hankkinu tarvikkeet jos siis muistan enää ...
Olin vielä alottelija ku tein nää. Helmet taitaa olla tiimarista.

Noi vaaleanpunaiset korvikset tein ruotsissa vähä vanhempana mun tädin luona.

Musta korun ostin laivalta, mutta se lenkki oli heikko, että se katkes nii muokkasin sitä vähän ja korjasin sen et se näyttää suht samalta ku ennen. Keskikokoset mustat ja vaaleat helmet on tiimarista ja sitten tommoset isojen mustien sivuilla olevat jutut on kanssa sieltä.
Vaalean korun tein eilen, että se on 'tuore'.


TOP 1 !! ♥
Tän mä ostin halloween liikkeestä.


TOP 2 !! ♥
Tän mä sit ostin jostain markkinoilta, se on kans itte tehty.


TOP 3 !! ♥
Tän mä sain joululahjaksi äidin kaverilta, joka on siis meijän perhetuttu.

Joo siinä ne sitten olikin. Mä teen vielä lisää kunhan löydän yhden ison palasen rannekoruun ja haluisin kans tehdä niittikorun itte, jos en jostain kaupasta löydä. Pistän sitten niistäkin ehkä sitten joskus kuvia, mut nää nyt oli tässä.

1 kommentti:

  1. Oooi tosi kivoja koruja!:) noi ite tehdyt on ihania, mäki haluisin jotain tollasia :)


    http://partofmylife-emmi.blogspot.fi/

    VastaaPoista