torstai 5. helmikuuta 2015

WINTER WONDERLAND

Hyvää helmikuun alkua kaikille. Mulla on tällä hetkellä päällä vielä vähän pientä jälkinuhaa kun olin tossa viime viikonloppuna hieman kipeähkö, mutta onneks se ei tuntunu kestävän kauaa. Anyways, olin vielä maanantain kotoa ja illalla kun katoin ikkunasta ulos, lunta oli satanut ihanasti koivujen ja pensaisen oksille Halusin ottaa parit kuvat siitä, kun en muista millon viimeks oli näin kaunista talvella. Tämä maisema näytti seuraavana aamuna hienommalta, mutta olin menossa kouluun eikä ollut kameraa mukana niin en harmillisesti voinut ottaa siitä kuvia, joku toinen kerta sitten.



Miten teidän viikkonne on sujunut? Mua vaan jännittää/kauhistuttaa ens viikko ihan sairaasti. Meillä olis tiistainta terveystiedon pienimuotoinen koe, keskiviikkona olis ysien gaala, torstaina äikän koe ja perjantaiks pitää olla äikän lukupäiväkirja valmis. Haluaisitteko muuten, että teen ysien gaalasta jonkinlaista postausta? Ajattelin, kun ystävä ehdotti, että voisinhan mä yrittää tehdä siitä postausta. Älkää pettykö, jos ei tuu mitään postausta siitä, koska mä en tiedä millasta siitä tulee kun kaikki liikkuu ja tanssii koko ajan ja valotuskin saattaa olla aivan liian tummaa kameralle. Ainakin asukuvan mekosta laitan tänne, sen mä lupaan.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti