lauantai 30. toukokuuta 2015

PÄÄTTÄJÄISET

IMG_1894
Maksimekko BIKBOK (uusi) | Farkkutakki H&M (uusi) | Kaulakorut H&M (uudet) | Kengät Converse
IMG_1918 IMG_1900 IMG_1923 IMG_1903
IMG_1895
älkää ihmetelkö ton koiran outoo asentoo, se oli just nousees ylös maasta :D

Hei taas! Tää päivä on ollu kaikin puolin ihana, ainakin mulla. Nyt oon suorittanu oppivelvollisuuteni ja pakko sanoo, että hitto ku tuntuu hyvältä. Tän jälkeen sitten vaan jatkan lukio-opinnoilla (toivon ainakin niin). Heräsin jo varhain klo 6.00 aamulla, mutta en halunnut nousta, joten heräsin sitten herätyskellon soittoon klo 6.35. Sitten valmistauduin peruskoulun päättäjäisiin, joka alkoi klo 8.45 ja sitten kevätjuhla alkoi klo 9.00. Siinä vierähtikin kolme varttia ja sitten saatiin luokanvalvojalta todistukset. Mä sain todistukseen neljä kymppiä! Oon niin onnellinen, että todistuksesta tuli hyvä
Sen jälkeen otettiin kaveriporukan kanssa ulkona yhteiskuvia ja muitakin kuvia. Yhden kuvan löytää mun instasta (@pauskiih). Kuvien jälkeen lähdin kotiin vaihtamaan asua (käytin rippimekkoani, joka on eka kuva täältä) ja mekkolinjalla jatkoin. Hetken sain levätä ennen kuin lähdettiin isovanhempien luo ja sainkin sieltä hyvästä todistuksesta vähän rahaakin. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti