perjantai 4. syyskuuta 2015

AUTUMN INSPIRATION

casual denim Oon huomannut, että blogeissa pyörii tämän tyyppinen postaus, jossa esitellään vaatekappaleita. Itse oon tälläisiä tehnyt jo joskus muutaman, niin nyt on ihan hyvä aika päivittää tänne blogin puolellekkin syksyistä asuinspiraatiota. 
Mä pidän yksinkertaisista vaatteista, sillä niitä on helppo yhdistellä keskenään. Valkoisesta, mustasta ja sinisestä on helposti saatavilla kivan näköisiä asuja. Oon painottanut tätä postausta enemmän arkisten asujen puolelle, niin voitte oikeasti vaikka hyödyntää näitä, jos haluatte. Raitapaitoja löytyy melkeimpä joka paikasta, samoin kuin mustia- ja revittyjä farkkuja sekä laukkuja.
 simple & comfy but still stylish Viime aikoina oon ollut kiinnostunut tuollaisista vihreistä takeista ja hapsuista. Tässä kokonaisuudessa oon yhdistänyt hieman lämpimämpiä vaatteita, kun Suomen syksy ei aina oo tunnetusti kovin lämmin. Taas kerran, tässä on helposti yhdisteltäviä paloja, ja melkein kaikki näistä voi löytyä ihan henkka maukasta - paitsi nuo adidakset.


 something more festive Kun kerran kaksi edellistä asua ovat olleet arkisempia, niin tähän halusin tuoda hieman jotain yksityiskohtaisempaa. Kuten tuon takin, hapsulaukun (joka löytyy oikeastaan H&M:ltä) sekä nuo sidottavat korkokengät, joita oon kovasti nähnyt kaikkialla ja ovat suuressa suosiossa tällä hetkellä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti