tiistai 3. marraskuuta 2015

RED SKY AT DUSK

IMG_3884 
Hyvää alkanutta viikkoa kaikille, vaikka onkin jo tiistai. Eilen satuin katsomaan ulos ja näin tämän aivan mahtavan näköisen taivaan. Aurinko oli juuri laskemassa ja mun oli vain pakko ottaa nämä kuvat. Halusin jo heti tulla jakamaan nämä teille, mutta meillä oli eilen vieraita onnittelemassa mua etukäteen. Mulla on siis torstaina syntympäpäivä, ja sitten viikonloppuja kavereiden kanssa omaa ohjelmaa.
  IMG_3876
IMG_3880 
Siinä oli mun viikon suunnitelmat, koska arkipäivät kuluu lähinnä koulutöiden parissa. Tänäänkin tein valmiiksi ryhmätyön, joka siis pitäisi olla kaikkien vastuulla, mutta yllätys yllätys kaikki ei tee omaa osuuttaan, joten mä tein sen sitten loppuun. Tää on niin perusjuttu ryhmätöissä, siks inhoon niitä. Ei niissä muuten mitään pahaa ole, jos kaikki tekee oman osuutensa. Älkää olko niitä ihmisiä, jotka jättää yhteiset asiat muiden vastuulle! No mutta kuitenkin, hyvää alkuviikkoa teille!

2 kommenttia:

  1. Anonyymi20.46

    Upeasti oot saanut taltioitua noin kauniin maiseman! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos! Mustakin tää oli tosi kaunis silloin :)

      Poista