maanantai 16. lokakuuta 2017

SYYSLOMA

Hyvää syyslomaa kaikille joilla se alkoi! Noin viikko sitten mun kaveri värjäsi mun hiukseni takaisin ruskeaksi. Oon yleensä käyttänyt suoraväriä, mutta nyt päätin koittaa kevytväriä, koska olen laiska hoitamaan juurikasvua. Kevytväri kestää sellaiset 6-8 viikkoa ja haalistuu sitten tasaisesti pois. Aikaisintaan viiden viikon päästä näen, kuinka paljon väri on haalistunut. Kevytväri, jota käytin oli siis L'Orealin Casting Creme Gloss sävyssä 780, caramel moccaccino.

IMG_5492 IMG_5499 IMG_5529 IMG_5520 IMG_5575

Kävin eilen kaverin kanssa ottamassa asukuvia, koska aurinko paistoi vihdoin pitkän sateen jälkeen. Oon muuten ihan rakastunut tähän karvatakkiin! Löysin sen New Yorkerista vain 20 eurolla, kun vastaavanlainen oli ginatricotissa 40 euroa, jossa ei edes ollut taskuja tai nappia. Tuon valkoisen samettipaidan ostin myös New Yorkerista ja se oli vain 10 euroa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti