maanantai 18. helmikuuta 2013

GLITTER, TIGER, NINJA

 
Olin tänään käymässä äidin kanssa mun mammalla ja pappalla ja sitten mentiin sieltä kauppoihin. Me käytiin ensin Ninjassa, mut siel ei ollu sitä mitä mä etin. Oli siel kyllä paljon muuta ja ne oli lajiteltu värien mukaan siis ihan hieno kauppa. Sitten mentiin Tigeriin, jota jouduttiin kyllä hieman etsimään, mut kyl se sit löyty. Ostin sieltä noi tossa ylhäällä olevat jutut ja sitten mentiin Glitteriin ja sieltä löysin ton ihanan niittikorun :3 Sen jälkeen me mentiin Indiskaan, mut ei sielt löytyny mitään. 
Huomenna tulee olemaan jännää!!!! Pari hyvää kamuu tulee meil yöks ja sit me katotaa joku leffa ja tehdään kaikkee jännää ja sit mulla on niille yllätys! Mut en voi sanoo mikä sen on, koska mä tiiän, et ne kaks ihmistä stalkkaa mun blogii :D 
Postaan sitten yökkäreiden jälkeen, mikä se ylläri on niin tekin saatte sitten tietää sen.  
Kysely on päättynyt!
Postaan huomenna sen huonepostauksen, jonka te äänestitte. ;)

2 kommenttia: