perjantai 22. helmikuuta 2013

OSTOKSIA



Kävin siis taas ostoksilla, mikä on aika ihmeellistä koska en käy juurikaan kauheen useesti kaupoilla, mutta viime aikoina oon käyny jo kolmesti. Tein sushia eilen ja tossa on kuvia siitä. Huomasin, että Lindex oli Myllyssä laajentanu valikoimaansa joten jos asutte lähellä Myllyä niin kannattaa käydä. Tossa ei ole kuvia kahdesta PS3 pelistä, mutta ostettiin Avatar ja Skyrim.


Kun meen shoppailemaan meen yleensä näihin kauppoihin.
  
H&M:llä on paljon huppareita ja denim-farkkuja jotka joustaa musta kivasti, niin ostan sieltä aika useesti mun housuni.  
KappAhl:sta en osta mitään 'vakituisesti' käyn välillä katsomassa, et onko siel jotain. 
Seppälä:stä käyn katsomassa laukkuja, jos siellä on hyvään hintaan ja miellyttää mun silmiä. Uima-asujakin löytyy ja olen ostanut. 
Ginatricotista löytyy hyviä koruja (samoin Glitteristä)  ja huiveja niin sieltä kannattaa käydä katsomassa jos on tarvetta niille, sekä mä oon ruvennu pitämään niiden paitavalikoimista.  
Cubuksessa taas on laaja "unipuoli" tai "yöpuoli", en osaa selittää hyvin mutta sieltä löytyy paljon alupaitoja, yöhousuja ja yöpaitoja. Siellä on välillä jotain paitoja ja pieniä olkalaukkuja, mutta en mä kovin useesti sieltä paitoja osta, jos ne ei sit oo alupaitoja.  
Vero Moda ja Vila tekee merkkituotteita joten ne on kalliita ja kestää lähes samanverran kuin halvemmat ja jotka ei oo merkkituotteita, että jos haluut halvempia niin käy katsomassa ylhäällä olevista liikkeistä. Viime aikoina oon ruvennut pitämään vilasta.
Koo-kenkä, Din Sko, Click Shoes, Mekka jne on kenkäkauppoja, jos kenkiä etit.
Sokos on laaja meikki ja vaatekauppa. Meikkini ostan sieltä ja varmaan moni muukin. Vaatteita en paljoon sieltä osta, koska siellä on eri valikoimia, kuten Esprit. Vaatteeni ostan lähinnä H&M:stä ja Ginaticotisa.



1 kommentti:

  1. IHANIA ostoksia etenkin toi eka paita ja laukku:)♥!

    ♥vennuuu.blogspot.fi

    VastaaPoista