lauantai 31. elokuuta 2013

NEW SHIRT

Heippa taas pitkästä aikaa. Oon harmitellu tässä viimepäivinä miksen jaksa tehdä täällä blogin puolella mitään. Nyt kuitenkin päätin taas päivittää. Kävin ehkä noin viikko sitten ostamassa tuon paidan H&M:stä, koska olin nähnyt koulussa sen viikon aiemmin. Mun oli sitten vaan aivan pakko saada se itselleni. Toi on kuitenkin kokoa isompi mitä oon, joten se on vähän iso, mut ei se haittaa, koska ompahan se käytössä pitkään. Tällä viikolla olin kipee ja menin eilen kouluun. Teki mieli kuunnella vanhoja kappaleita ja muistella niitä. Ehkä se inspas mua kirjottamaan tätä, koska kuuntelin niitä sillon näitä kirjotellessa. Sunnuntaina meen luultavasti katsomaan kavereitten kanssan One Directionin This is us:in. Love it! En malta odottaa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti