perjantai 6. syyskuuta 2013

RANDOMIA



Heips! Kuvia on vain kaksi tällä kertaa, mutta kuvaan kyllä heti sitten kun nään jotain hienoja juttuja tuolla ulkona. Mutta ainakin aluksi sanon, että mulle laitettiin uudet kaapin ovet. Tuon laaman oon tehny kuvataidekoulussa viimevuonna, kun oli kaveripäivä ja minä olin se kaveri. Ajattelin et olisin itekkin mennyt sinne, mutta sainkin kuviksen valinnaiseksi. Noi uudet kaapin ovet näyttää paljon valoisimmilta oikeesti, mutta nyt on vähän pimeää niin siks ne on vähä tummahkot. Paljon kivempaa kun tavarat saa sinne piiloon, eikä kaikki kaverit nää kuinka sotkusta siellä on, mut nyt siis ne on siistit kun siivosin. Pahoittelen tota YouTube palkkia, mutta blogger päätti kiukutella mulle, eikä suostu laittamaan sitä tasasesti. 

1 kommentti:

  1. Anonyymi8.20

    Blogger ilmeisesti kiukuttelee kaikille.... :/

    VastaaPoista