maanantai 28. lokakuuta 2013

HALLOWEEN IS COMING

Heippa taas jälleen. Huomaan, että tää postaus into laskee ja kun vielä tää koulukin painaa päälle paljon niin ei juuri jää aikaa tähän. Toki voisin postailla useammin ilman kuvia, mutta sit olis varmaan aika tylsää lukea ilman kuvia. Osasyynä mulla on laiskuus näitten kuvien koon muokkaamiseen, se vaan vie paljon aikaa, mutta seuraavaan postaukseen tulee taas kuvia ja se varmaan koskeekin juhlia pääasiassa. Oon päättäny panostaa kouluun enemmän ja vähemmän bloggailuun, koska sitten ysiluokalla saattaa olla vaikeeta nostaa numeroita ylös.  Mutta onneks nyt on mun lempivuodenaikani ja synttäritkin on pian eli HALLOWEEN!

Halloween on siis tän viikon torstaina ja mulla onkin juhlat perjantaina. Oon ihan innoissani, enkä jaksa oottaa niitä, mutta kuitenkin ihana luokkiksemme päätti laittaa perjantaille historian kokeen... jee... Pitää alottaa lukeminen huomenna, koska tänään en millään jaksa, vois ehkä lukee vihon läpi.

Mulla on vähän tollanen up and down fiilis. Huomaan, että kaipaan pidempää lomaa ja pian! Onneks se joulukuu sieltä pian tulee. Tässä samalla viellä muistuttelen mun instagram sivusta, jossa on paljon enemmän kuvia viikolta, joten menkääs seurailemaan ---> @pauskiih

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti