torstai 21. marraskuuta 2013

KOKEITA, KOKEITA JA KOKEITA

Heei taas pitkästä aikaa! En oo nyt melkee kuukauteen postannu ja omatunto solvaa vähäsen siitä, joten päätin taas postata. Kuvia mulla ei oo vieläkään, koska oon tainnut hukata kamerani tai mä en ainakaan vaa löydä sitä. Pitäs joku päivä ettii sitä kun on aikaa. Nyt ei kuitenkaan ehdi, koska koekuukausi on meneillään. Se on siis ihan aivan kamalaa ja uuvuttavaa. Marraskuun alussa oli hissan koe, sitten ruotsin sanakoe, enkun ja bilsan  kokeet oli viime viikol, tällä viikolla oli ruotsin koe ja uskonnon koe tänään ja ens maanantaina on terveystiedon koe, kemian koe ja sit joulukuun alussa on vielä matikan koe ja sit pitää ehtii siinä tekemään vielä äikän lukupäiväkirjakin, että HUHHHUH!!! MITEN MÄ EHIN!?!?!? Nyt on ollu sitte jo 6 koetta ja vielä kolme tekemättä :// Mä odotan niin innolla joululomaa, että pääsen pois koulusta ja eroon kokeista.
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti