maanantai 2. joulukuuta 2013

HELLO DECEMBER

Heippa taas! Arvatkaas mitä! Mä löysin mun kamerani!! Se tarkoittaa siis sitä, että nyt voin taas laittaa kuvia, everybody's happy! Sekä postaustahti varmaan alkaa kiristymään. Nyt siihen asiaan, tänään oli viiminen koe, jee!!!!! Toivon, että toi matikan koe meni hyvin ja pysyy viimisenä kokeena/testinä/sanakokeena. En haluu enää yhtää lisää enkun/ruotsin sanakokeita, koska kokeet räjäyttää mun pään. Huomenna mun pitää tosin palauttaa äikän lukupäiväkirja, mutta se ei haittaa kun oon tehnyt sen jo. Kuvista varmaan jo huomaattekin, että meillä on siirrytty joulusisustuksen pariin. Joulutorttuja ei olla vielä ehditty tehdä, niinku moni muu jo on, mutta varmaan kohta tehdään.
Terveystiedon kokeet saatiin tänään ja ne meni hyvin ja oon ihan tyytyväinen muuten, mutta se opettaja on anto aika niukasti pisteitä. Siis esim. jos kirjotin alkuun seurustelun vaiheista sillee, että "ihastuminen" niin en saanu pistettä, koska opettajan mielestä se ihastus ei tiedä että siitä tykätään. MUT SIIS MITÄ!?!? Ei varmaa tiedäkkää jos ei oo kertonu...grr se siinä opettajassa ärsyttää; pitää kertoa tarkemmin, että saat pisteen. Mutta ei nyt enempää mun valitteuja niin pääsette joskus pois täältä :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti