perjantai 27. joulukuuta 2013

MY CHRISTMAS


Koristelin kuusen päivää ennen jouluaattoa ja tein unelmatortun joskus päivällä. Jouluaattona koristelin kakun loppuun laittamalla sen päälle kermavaahtoa ja kaakaojauhetta ja sitten haarukalla vedin siihen jälkiä, niin kuin koivuhaloissa, koska se yrittää esittää koivuhalkoa eli jouluhalkoa. Lisäykseksi laitoin siihen mansikkatonttuja, jotka on kakun päällä ja vieressä. Niillä ylimmillä on valkonen tupsukin.


Sitten kun olin saanut kakun valmiiksi, laitoin sen jääkaappiin ja annoin olla siellä siihen asti kunnes vieraat tuli ja syödään. Mun mamma ja pappa tuli joskus vähän yli yhden aikaan ja sitten mummu tuli n. kahden aikoihin. Ne jutteli keskenää ja vaihto kuulumiset sekä katto  mun ja siskon joulutodistukset. Pappa ihaili mun koristelemaa kuusta ja kehuki sitä. Varsinkin sen valoja, koska se ei huomannu aluks että siinä oli jotain muista koristeitakin.


Noin puol neljältä alotettii syömään ja siinä kestikin jonkin aikaa ennen kuin päästiin avaamaan lahjoja. Rehellisesti sanottuna varmaan yli kaksi tuntia. Olin jo aika väsynyt siihen vanhusten löpinään ja muuhun kunnes vihdoin ja viimein ilmoitettiin et nyt olis lahjojen jaon aika. Ensimmäiset viisi lahjaa sai mummu, kunnes alkoi tulemaan muidenkin nimiä. Isovanhemmat sai aika paljon lahjoja ja ne nautti niistä. Minä ja sisko saatiin suurinpiirtein saman verran lahjoja "pukilta", vaikka sei ei käynytkään tänä vuonna, eikä varmaan enää tuukkaan. 


Näissä kuvissa on kolme lahjaa jotka sain. Tuutte näkemään varmaan jatkossa lisää täällä tai instagramissa (@pauskiihh). Sain siis kaijuttimen jonka voi liittää puhelimeen ja kuunnella siitä musiikkia, sitten Varjojen kaupunki osat 1-3 samassa kirjassa sekä Supernatural 8.kauden, joka on paras joululahja näistä kaikista! Sain myös muutakin kuten Vampyyripäiväkirjat 4.kausi, pyjaman, donitsi korvikset, suklaata, hiustenhoitotuotteita, rahaa, suoristusraudan jne. Mutta mun suosikit niistä kaikista on  Supernaturalin 8.kausi ja Vampyyripäiväkirjojen 4.kausi. Ainiin! Jouluksi ei ehtinyt netistä tilatut pentagram ja matkijanärhi korut, mutta sitten kun ne tulee niin ne on kans aika varmasti mun suosikkeja.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti