perjantai 5. syyskuuta 2014

AUGUST FAVOURITES

Mooi! Nyt olisi elokuun suosikeitten aika. Viime kuussa tapahtui vähän kaikenlaista; pääsin ripille ja juhlat perään, koulut alkoi, aikaiset aamuherätykset alko taas, helteet loppui jne.  Elokuu meni kuitenkin mun mielestä aika nopeasti.

Ensimmäisenä on tietenkin mun konfirmaationi. En usko, että tämä mitään selittelyjä tarvitsee. Kävin riparin, mut konfirmoitiin ja sain pitää upeeta mekkoa sekä nähdä sukulaisia. 

Liittyen edelliseen eli siis mun hopeinen rippiristi. Oon käyttänyt tätä jo monta kertaa. Mä pidän ihan hirveästi tästä, johtuu varmaan siitä, että tämä on kirkas, eikä sitä oo reunustettu. 

Oon rakastunut ihan totaalisesti tähän nahkatakkiin H&M:ltä. Laitan yleensä alle jonkun jakun tai hupparin niin ei tuu kylmä. Parasta on se, että tämän kanssa menee mikä vaan asu.

Samaan vaateteemaan kuuluu tämä Vero modan kuvioitu toppi. Tämä on tosi ihanaa ja pehmeää materiaalia sekä kevyt yllä. Tästä kuvasta ei näy, mutta kun se on päällä niin nuo nauhat menee takana ristiin. Se näyttää musta tosi kivalta.

Nam! Mä en osaa kuvaillakkaan kuinka hyvältä jäälatte maistuu. Jos ootte maistanut jäälattea jossain kahvilassa esim. Coffee House:ssa. Tämä ei maistu niin mokkaiselta, vaan tähän tulee itsetehtynä hieman pullainen maku, johtuen kanelista (oon huono kuvailee, mutta jotain sinnepäin). Latten voi juoda joko kylmänä tai lämpimänä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti