lauantai 23. helmikuuta 2019

MITÄ, MISSÄ, MILLOIN?

Huhhuh, paljon aikaa onkin vierähtänyt siitä kun viimeksi postasin.. Mitä sanoisin? Viimeiset puol vuotta (tai enemmänkin oikeestaan) on ollut aika kiireisiä mulle. Eli missä olen oikein ollut: oon ollut paljon töissä, ja koittanut miettiä, että mitä ihmettä tekisinkään seuraavaks mun elämällä. Tuskin kukaan näin nuorena oikeestaan tietää just tarkalleen mitä haluaa tehdä loppuelämänsä. Se valinta on painanut mun hartioilla viime yhteishausta lähtien ja vieläkin kummittelee. On vaan niin paljon vaihtoehtoja mitkä kiinnostaa. Olen miettinyt farmasiaa, toimintaterapiaa, kiinteistönvälitystä, sairaanhoitajaa ja mitä kaikkee muutakaan siihen väliin on mahtunut. Kyllä sosiaali- ja terveysala kiinnostaa eniten tällä hetkellä, mutta kun yhtään en osaa sanoa, että mistä ensin lähtisin kokeilemaan.

Totta kai oon tehnyt myös muutakin kun töitä tai miettinyt opiskeluja. Mun ihana poikaystäväni pääsi vihdoin armeijasta pois viime joulukuussa ja oon viettänyt hänen kanssa paljon aikaa sen jälkeen. Se oli myös aika rankkaa aikaa viimeset puol vuotta, kun ei voinutkaan nähdä silloin kun halusi tai olisi tarvinnut toista. Onneksi enää ei tarvitse miettiä sitä. Ollaan myös mietitty, että milloin haluttaisiin tehdä kaikkea vähän suurempaakin. Ollaan suunniteltu poikaystävän kanssa yhteenmuuttamista, jos kaikki menee hyvin suunnitelman mukaan. Toivotaan, että hän saa opiskelupaikan kauppakorkeakoulusta syksyllä, jolloin ajateltiin muuttaa ensimmäiseen yhteiseen asuntoon. Odotan tulevaa syksyä jo innolla suurilta osin sen takia! Onneksi on niin ihana tuki ja turva, jolle voi kertoa kaiken. Meiän parisuhde on ainut asia, mistä oon kaikista varmin tällä hetkellä. Me ollaankin pian seurusteltu meilkein vuosi ja tiiän, että saan viettää monta ihanaa vuotta lisää sen kanssa.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti