tiistai 11. kesäkuuta 2013

iPhone 4s


Käytiin pari päivää sitten ostamassa mulle uus puhelin. Pyysin tota jo puol vuotta sitten ja nyt se sitten toteutui. Mä rakastan tota! <33 Sain siihen liikkuvan laajakaistankin. Ahh, se on niin ihana. Täytyy vaan tilata siihen kuoret. Kattosin eilen eBaystä varmaan yli 1000 kuorta ja tykkäsin vaan kahdesta. Toinen kuori maksaa 12€ ja toinen 17€ + postikulut, mut se 17€ kuori oli hienoin. Se on musta ja siin on niittei ja sit se suojaa etu -ja takakuorta. Olihan mulla muutakin asiaa. Lauantaina tai sunnuntaina, oon jo unohtanu sen päivän (xd) mut kumminkin oon siis menossa Viking Gracelle kamun ja perheen kanssa! En jaksa oottaa sitä. Siihen asti saan viihdyttää itteäni Supernaturallin 3. kaudella ja Game of Thornesin 2. kaudella. Mitä te aijotte tehdä tällä viikolla?

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti