keskiviikko 5. kesäkuuta 2013

SUMMER VACATION



Aah! Kesäloma alkoi. En vaan voi uskoa, että kaks ja puol kuukautta ilman koulua. Todistus oli hyvä ja mun Ka oli 8.5 eli tavallinen ja oon tyytyväinen siihen. Mun lomani ainakin alkoi löhöillen ja katsoen leffoja. Oon pitäny Supernatural -sarjamaratonin. Suosittelen kaikille kauhusarjoista pitäville! On ollu tosi hyvä sarja. Heikkohermoiset voi pitäytyy niissä romanttisissa :P
Anyway, aurinko on paistanu tääl tosi kuumana, 25º-31º, koko viikko. Ei ainakaa oo tullu kylmä. Oon menossa ens viikolla perheen ja kamun kanssa Viking Gracille. Se on sellanen päiväristeily. Otan kameran mukaan ja päivitän sitten kun tuun, koska en ota tietsikkaa mukaan. Aijoo ja oon innoissani ajatuksesta että saisin iPhone 4S:n!!! Nykyinen on Nokia 700. En muista tarkkaa iPhonen hintaa mut oisko se ollu 500€ vai 600€? Nojaa, oon valmis maksamaan puhelimeni itse. Isä sanos kaupas et ainakin puolet sit :3 Jos joku teist kuvittelee et oisin rikas, niin en oo, oon vaa säästäny rahoja.

3 kommenttia:

  1. sulla on ihana blogi! ja kiva et saat iphonen, wau :)

    voisitko kertoo, miten sait ton esim. ´ 1 vierailijaa blogissa nyt´ tonne sivuun? (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mee tähän sivulle ---> http://www.freeonlineusers.com/
      sit sun tarvii rekisteröityy ---> http://www.freeonlineusers.com/register.php
      kun oot kirjautunu sisään tuolla sivulla on enkun kieliset ohjeet, joten toivoittavasti osaat englantia. Eli sulla pitäis näkyy kirjautumisen jälkeen tällänen teksti:

      "Welcome into the members section!

      How to get started

      1. Click "Link Codes" in the menu bar.
      2. Add your domain name/address.
      3. Choose your font color and link test.
      4. Now copy the generated code into your website."

      Sit klikkaat "Link Codes" ja kopioit sun blogin osotteen ja liität sen siihen pieneen laatikkoon.

      Sori jos nää ohjeet on vähän sekavat, mut sivulla selvennystä! ;)

      Poista
  2. Anonyymi11.17

    oi iiiihuna toffu <33 söpööööh!!

    VastaaPoista