lauantai 24. toukokuuta 2014

A FEW HOT DAYS

 
Moikka! Olin tossa keskiviikkona toimitsijana kehitysvammaisten yleisurheilukisoissa. Olin auttamassa miesten hernepussi heitossa. Silloin oli tosi kaunis päivä, eikä tullu liian kuuma. Kisaan osallistuja oli hieman yli 300. Menin sinne klo 8.15 ja kisat alkoi 9.10, mutta valmisteluissa meni vähän aikaa. Pääsin sitten kotiin jo klo 11.45, vaikka olin kuvitellut pääseväni noin klo 13 maissa.
 

 
Sitten tähän päivään. Heräsin noin klo 10 aikaan, puin ja menin heti ulos terrasille nauttimaan auringosta. Palasin hetken päästä sisälle ja söin aamupalaksi salaattia. Sen jälkeen oon ollut ulkona ja leikkinyt koiran kanssa, heittänyt frisbeetä, katsonut YouTube videoita, ottanut aurinkoa ja ihastellut näitä pihalla kukkivia kasveja/puita. En oo oikeen mitään saanu aikaseks tehtyä, kun on näin kuuma! Meillä on n. 30 astetta tai yli. Se on kyllä ihan kivaa kun on lämmin, mut olis kivaa jos olis pari astetta vähemmän. Vietän tällästä rentoutumispäivää, niin jaksaa sitten huomenna mennä auttamaan äitiä sen kaverin lapsen kastejuhlissa.


Meijän kasvimaakin on nyt möyhitty niin, että sinne voi alkaa istuttamaan salaatteja, perunoita, sipuleita, herneitä ja maissit ollaankin jo laitettu. Tuolla takana on yks iso omenapuu. Mä ootan eniten noita herneitä ja omenoita ♥

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti