keskiviikko 28. toukokuuta 2014

SOME SHOPPINGS AND D.I.Y

Aurinkolasit - Lindex 7,95€ | Sormus - H&M, 5,95€
Cubus 24,95€
Cubus 17,90€
Stadium 4,90€
D.I.Y

D.I.Y
Hello lovelies! Olin tänään auttamassa siskoa löytämään sille kevätjuhlavaatteita ja se löysi paljonkin, mutta myös mulle tarttui mukaan jotain. Käytiin ekana Cubuksessa josta löysin shortsit, hameen ja sitten kaksi pakettia ihonvärisiä ohuita sukkiksia, joista en nyt ottanut kuvaa. Oon ilonen, että löysin myös toisen hameen, joten nyt mulla on sitten tasan kaksi hametta, joten voin vaihdella. Lindexiltä löysin noi aurinkolasit, jotka mun piti ostaa jo viikko sitten, mutta unohdin, joten nyt sit sain ne. Oon myös etsinyt hyvää, yksinkertaista, mutta tyylikästä sormusta jo pitkään ja tuo sitten osui silmääni H&M:ssä. Juomapulloa olen kaivannut jo pitkään ja nyt löysin laadukkaan ja halvan pullon Stadiumista. Oon todella iloinen näistäkin löydöistä.
Pari päivää sitten mä siivosin mun vaatteita ja löysin nuo kaksi alimmaista kuvan paitaa ja päätin tuunata ne uudenlaisiksi. KatsoinYouTubesta vinkkejä miten tuunataan paitoja ja sieltä löyty monta hyvää vinkkiä, että suosittelen katsomaan sieltä, jos on tuunaukseen tarvetta. Toi vikan kuvan paita on oikeasti liila, mutta kamera vääristi värit, niin nyt se näyttää hieman siniseltä.
Muita kuulumisia tältä viikolta ei oikeen ole, koska oon vaa rentoillu ja ollu kavereiden kanssa. Tänään tosin olin luokan kanssa keilaamassa ja se sujus hyvin mun osalta, koska voitin. Luokka piti jakaa ryhmiin ja mä sitten voitin meidän ryhmästä, jossa oli 4 henkilöä.

5 kommenttia:

  1. Ooh, kivoja vaatteita! :3

    VastaaPoista
  2. Anonyymi11.48

    vähänkö kivoja juttuja oot löytänyt ja toi pinkki DIY-paita on varmaan tosi kiva päällä? :)

    by-mmaria.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos ja paita on kyl tosi mukava päällä :)

      Poista
  3. MOI! Olen haastanut sinut blogeissa liikkuvaan haasteeseen!

    http://onskunmaailma.blogspot.fi/

    VastaaPoista