torstai 15. toukokuuta 2014

SUMMER, HURRY UP!

Noniin kesä, tuu jo! Onko teilläkin olo, ettette jaksa odottaa koulujen päättymistä? Mulla ainakin on ihan hirvee kiire päästä kesälomalle. Onneks ens viikoks on luvattu lämpimimpiä kesäkelejä. Toivon vaan, että huomenna on suhteellisen lämmin päivä ja ettei sada, koska mulla on huomenna koulussa sellanen musiikkipäivä. Ollaan siis ulkona klo 9-13, jolloin on ennustettu tänne missä minä asun, koleaa, pilvistä ja mahdollisesti sadetta, mutta onneks ei paljoon. Täytyy silti ottaa sateenvarjo mukaan.  
Vuokrasin muuten tiistaina ton Hobitti - Smaugin autioittama maa, ja nyt oisin huomenna aikeissa katsoa sen mun kaverin kanssa. Huominen vois kans kiiruhtaa.
Tossa alimmaisessa kuvassa on mun tekemä DIY paita. Tein sen joskus 2-3 viikkoo sitten. Oon ehtiny pitää sitä jo monta kertaa ja oon ihan rakastunut siihen.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti