torstai 4. joulukuuta 2014

OCTOBER & NOVEMBER FAVOURITES

Heippa! Nyt olis taas aika kuukauden suosikit - postaukselle. Nyt tosin tuleekin erikoispostaus eli kahden kuukauden suosikit samassa. Tämäkin johtuu pelkästään siitä, että marraskuussa meillä on ollut n. 9 koetta toistensa perään ja oon vaan yksinkertasesti lukenut niihin ja sitten ollut liian väsynyt tullakseni kirjottamaan jotain postausta. Mulla oli tiistaina vielä viimeinen matikan koe. Toivottavasti joulukuuhun ei laiteta enää lisää kokeita/testejä tai sanakokeita.

Syksyn tullessa huomasin, että mun ihana musta nahkatakki alkoi käymään hieman viileäksi, päätin ostaa sellaisen kunnon syystakin. Joten kiertelin kauppoja ja näin H&M:llä tämän klassisen, hieman harmahtavan beigen takin. Mä vaan rakastuin tähän klassiseen ja yksinkertaiseen tyyliin ja tuo takaselän leikkaus on mun mielestä aivan ihana!

Nyt on alkanut hämärtää jo aikaisin ja siksi mä aattelin, että mustat kynnet sopii hyvin tähän hämärään teemaan. Nämä ei ole mitenkään ihmeelliset, vain alulakka, musta kynsilakka ja päällyslakka. Noista voi tehdä matta pintaisetkin ja mulla on ollut nekin jo kerran.



Lisää mustaa teemaa jatkaakseni, oon ihan täysin rakastunut tähän uuteen mustaan O.I.S:n laukkuun. Mun vanha laukkuni oli jo hieman menettänyt muotoaan ja oli vetoketju oli vähän välillä jumissa, joten päätin ostaa uuden. Tällä kertaa halusin sellaisen laukun joka; on hyvin tuettu muodoltaan, omistaa toimivan vetoketjun, on tarpeeksi tilava sekä että on kantokahva- ja hihna. 



Ja vielä lisää mustaa, mutta valkoisilla täplillä. Eli siis tämä on musta-valkoinen täpläpaita, joka on aika lyhyt, mutta menee hyvin korkeavyötäröisten farkkujen tai hameen kanssa. Ajattelin ehkä laittaa tuon paidan, yhden mustan hameen ja legginsit joulujuhlaan, mutta en sitten laita, jos on liian kylmää. 

Nyt onkin vuorossa viimeinen asia, jonka haluun sisällyttää tähän. Tämä musta-valko raidallinen villaneule H&M:stä on ihana! Mulla on ennestään jo yksi vähän tuota muistuttava villaneule, mutta se on pidempi kuin tuo ja mä pidän tuosta lyhyemmästä enemmän. 

2 kommenttia:

  1. Anonyymi12.26

    Ois kiva saada aina kuvaa noista vaatteista sun päällä ja muutenkin sellanen "lempi asuni" postaus ois aika kiva, sais hiukan ideaa sun tyylistä!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Okei, kiva kuulla :) mulla on kans ollu pitkään mielessä tehdä just joku lempi asuni -postaus.

      Poista