torstai 25. joulukuuta 2014

JOULUPÄIVÄN OOTD

Hyvää joulua kaikille näin ensiksi. Eilen oli siis se aika vuodesta, kun saa lahjoja ja sitä hyvää joulukinkkua. Sain eilen todella tarpeeseen tulevan lahjan, nimittäin Canon EOS 1200D - järjestelmäkameran! Se tarkoittaa siis sitä, että te saatte jatkossa nähdä parempilaatuisia kuvia täällä blogissa ja voin joskus ehkä jopa kuvata jonkun videonkin. Mulla on jo yksi ajatus valmiina, nimittäin mun blogin 2v -synttäreihin ens vuonna. Kuvailin vähän jo eilen ja te saatte nähdä mun tämän päivän asuni. 




Tässä on mun uusin rakkaus Oon aina pitänyt Canonin kameroista, mutta nyt sain vihdoin ja viimein pitkään haluamani järjestelmäkameran. Kyllä mä sen vanhankin pidän, koska sitä ehkä vähän helpompi kantaa paikasta toiseen, mutta ei kyllä tämäkään uusi kamera ole kovin iso, se oli yksi niistä syistä miksi halusin juuri tämän. En voi muuta sanoa kun, että mä oon tosi onnellinen tällä hetkellä.

4 kommenttia:

  1. Onnea uudelle kameralle! Kannattaa ehdottomasti käydä lataamassa EOS Opas -sovellus, jonka avulla sen käyttäminen on vieläkin helpompaa. Sovellus on tehty juuri EOS 1200D -kameralle. Lisätietoja täällä: http://www.canon.fi/apps/eoscompanion/index.aspx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Latasin sen sovelluksen heti kun sain kameran :D

      Poista
  2. Minäkin olen miettinyt tuon kameran ostamista. :) Ilmeisesti kannattaa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo kannattaa! Oon ollut tosi tyytyväinen tähän :)

      Poista