torstai 17. joulukuuta 2015

CHRISTMAS CAME EARLY

IMG_4127 IMG_4130 IMG_4124

Mulle tilattiin melkein neljä viikkoa sitten uusi puhelin, josta kerroinkin snäpissä (mua voi seurata nimellä @pauskiih), ja se saapui viime perjantaina eli tämä on ollut mulla melkein viikon. Tämä ihanuus on siis iPhone 6s ja muistitilaa tässä on 64gb. Toi tulee riittämään mulle hyvin pitkään. Halusin sitten tosiaan tuon hopeisena, koska hopea menee kaiken kanssa yhteen. Tämä oli oikestaan mun syntymäpäivälahja, johon sain vanhemmilta, sukulaisilta ja isovanhemmilta rahaa ja loput - eli vähän yli puolet hinnasta - maksoin itse. Oon jo hetken keräillyt rahaa ja kokoonsaaduilla rahoilla ostin sitten tämän, kun huomasin, että edellinen puhelin oli alkanut hidastua ja akkukaan ei ollut enää yhtä hyvä. Oon todella tyytyväinen tähän, vaikka hinta olikin hieman päätä huimaava, mutta uskon, että tämä tulee palvelemaan mua pitkään. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti