keskiviikko 30. joulukuuta 2015

WHAT I GOT FOR CHRISTMAS 2015

IMG_4207

Oon ehkä vähän myöhässä tämän postauksen kanssa, mutta oon halunnut rentoutua ja viettää joulua rauhassa perheen kanssa. 
Sain joululahjaksi puhelimeeni läpinäkyvän suojakuoren ja halusin näitä siksi, koska näiden kanssa voi oikeesti tehdä melkeen mitä vaan: voi tuunata oman näköisensä kuoret, leikellä kuvia ilman liimaa käyttämättä ja vaihdella kuoria oman maun mukaan. Oon siis tosi kiitollinen tästä.

IMG_4200
IMG_4178

Sitten sain ihania sisustustavaroita: tyynyjä, peiton, tuoksukynttilän ja kulhon. Nuo tyynyt ovat aivan ihania ja pehmeitä. Oon aivan rakastunut tuohon karvaiseen valkoiseen tyynyyn. Sain tuttavaperheeltä tuon ruskea peiton, joka on yllä olevan kuvan taustana. Indiskan Green tea -tuoksukynttilä on miedon ja ihanan raikkaan tuoksuinen. Sen pariksi sain hieman suuremman kuparin värisen kulhon, johon laitan ehkä jotain pientä hyvää.

IMG_4202 
Sain myös paljon suklaata, mutta ei se mitään, koska suklaa on hyvää.

IMG_4197

Kavereilta sain lahjakortit BIKBOK:iin ja New Yorker:iin. Lahjakortit on mun mielestä aina hyvä lahja, koska saaja saa itse päättää, mitä ostaa. Tammialesta löytää aina jotain kivaa alennetuilla hinnoilla.

IMG_4194  
Tuttavaperheeltä sain myös itsetehdyt converse -villasukat. Nämä ovat ihanan väriset ja lämpimät. Sain samalta perheeltä aikaisemmin valkoista ja mustaa villalankaa, jotta voin itsekin tehdä omat sukkani. Oon tehnyt joskus seiskalla tai kasilla pienet villasukat oikeastaan samalle perheelle osoitettuna - heh - ja ne oli tarpeeksi hankalat tehdä, mutta ehkä joskus saan vielä omanikin tehtyä.
  IMG_4176

Ah, tässä on kaksi mun ihanuutta: Supernatural ja American Horror Story. Näiden parissa vietän tulevat viikonloput ja loppuloman ♥

IMG_4214

Lisäksi sain pari tälläistä piparminttutankoa, jotka oon laittanut kuumaan kaakaoon sulamaan ja se maistuu aivan taivaalliselta.
Sain myös hieman muitakin lahjoja, mutta kokosin tähän muutamat mun lempparit kaikista niistä, koska oon ehtinyt ottaa käyttöön niitä muita jo vähän. 
 
Voitteko uskoa, että huomenna on Uudenvuodenaatto? Mä en ainakaan. Tuntuu, että 2015 kului tosi nopeasti.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti