sunnuntai 6. joulukuuta 2015

SIMPLE CHRISTMAS DECOR

Hyvää Itsenäisyyspäivää kaikille! Nyt kun eletään joulukuuta ja pian on joulukin, niin oon tässä viikonlopun aikana vähitellen lisäillyt jotain jouluista mun huoneeseeni. Toivottavasti tekin löydätte jotain inspiraatiota koristeluun näistä.

IMG_4108  
Laitoin mun peilin kehyksiin valot ja käärin yhden tuollaisen punaisen ns. koristelangan niiden ympärille ja musta toi näyttää tosi kivalta.
  IMG_4005  
Toisen koristelangan laitoin purkkiin ja purkin kanteen kiinnitin riippuvan lumihiutaleen ja täytyy sanoa, että tämä on varmaan yksi mun suosikeistani näistä koristeista. 
 IMG_4047 
Mun äiti oli käynyt aiemmin metsästä keräämässä männyn käpyjä ja niitä varten me käytiin ostamassa hopeista spray -maalia. Suihkutin eilen nuo käpyset hopealla ja vähän valkoisella, jota mulla oli jo entuudestaan. Annettiin näiden kuivua yön yli ja tänä aamuna ne olikin kuivia ja sijoittelin näitä vähän ympäri mun huonetta. Alhaalla on vähän parempi kuva niistä. Älkää välittäkö tosta salamasta, se oli paras mahdollisuus saada hyvä kuva, koska aurinko oli jo laskenut, enkä voinut mennä ulos ottamaan kuvaa - inhottavaa, kun joka päivä pimeys tulee vaan aikasemmin.
 IMG_4073 IMG_4110 
Ihanaa, kun pian tulee joulu ja joululoma! Oon kyllä niin loman tarpeessa. Toivottavasti tänä vuonna saataisiin nauttia valkoisesta joulusta. Täällä päin ei oo vielä oikeen kunnolla lumet jääny maahan. Vielä hyvää itsenäisyyspäivää ja loppuviikkoa teille.

4 kommenttia:

  1. Vauu ihania koristeita! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Mäkin tykkään niistä ♥

      Poista
  2. Toi lasipurkki!! Oon ihan lasipurkkihöperöitynyt, tosi kivoja ja ihanan jouluisia koristuksia! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Sen voi tehdä itse todella helposti: jos sulla on lasipurkki, laita sinne sisälle vain tuollainen joulukuusen koristenauha niin se on siinä :)

      Poista