tiistai 9. huhtikuuta 2013

KUN TYLSYYS ISKI

Heei! Oon ollu tosi laiska päivittämään blogia, pahoittelut siitä. Yks kaveri tuli meille yöks, me katottiin leffoi ja valvottiin sitten puol kolmeen aamuyöstä ja herättiin puol yheltätoistä aamulla. Siinä menikin mun lauantai ja puolet sunnuntaista. Kokeitakin ne opettajat uskalsi laittaa tälle viikolle kaksi. Eilen oli uskonnon koe ja perjantaina on kotsan kirjallinen koe. 
Torstaina liikunnassa pitäis tehä oma tanssi kamujen kaa, eikä mul oo yhtään ajatuksii päässäni. Se lyö vähän tyhjää täl hetkel.
Oon myös luomassa uutta banneria (taas), koska kyllästyin tohon. Valmistus edistyy kylläkin aika hitaasti, koska mä en osaa muokata kuvia niinkun haluisin, joten joudun opettelemaan sen.

2 kommenttia:

  1. Anonyymi16.07

    ihana eläinbanneri, pop<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. JENNAAA!!! :DDD Mä tunnistan sut vaiks ootki anonyymi ;)!!!!

      Poista