sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

I'LL BE IN MY CASTLE GOLDEN

Oltiin siis äidin kanssa Ikeassa, Stockmannil ja Indiskassa ostamassa mulle uutta mattoa ja päiväpeittoa. Stockkalta me löydettiin mulle peessi/beige päiväpeitto ja Ikeasta me löydettiin peessi/beige matto. Käytiin myös pikasesti myllyssä ostamassa mulle meikkivoide ja peitepuikko. Ton mustan pienen käsilaukun ostin Cubuksesta kun oon silmäillyt sitä piitkään. Äiti osti kans noi kynsilakat Cubuksesta. Sitten kun me tultiin kotiin äiti teki tollasen ''drinksun'' mulle, sille ja isälle. Se maistu aika jännältä koska siinä oli jotain kukkasöljyä tai jotain silja -juttuu. Napsin myös muutamat kuvat mun huoneestani ennen ja jälkeen uudistuksen. Vihreet oli siis ennen ja nyt on noi vaaleet. Noitten alla mulla onkin sitten One direction lakanat. 

Nyt kun mulla on tää uus matto ja päiväpeitto niin mun huone tuntuu heti paljon isommalta ja valosammalta. Sit saan vielä jossain vaiheessa sen mun ite tekemän lampun tänne. Maanantaina meenkin koulun jälkeen yhelle mun kamulle ja sit me leikitään niitten kultasennoutajan kanssa. Valitettavasti meillä on maanantaina opoa ja se opettaja on aika kamala; koko ajan huutamassa, ei kuuntele, selittelee jotain ihan omiaan... jne. 

jälkeen

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti