lauantai 27. huhtikuuta 2013

NEW BAG

                                                                                                       H&M 39,95 €

Olin äidin kanssa maanantaina myllyssä kun vietiin pikkusisko sen kamun kaa ostoksille, niin mullekkin tarttu jotain mukaan. H&M:ssä myytiin tollasta kassia ja mä ihastuin siihen heti kun näin sen mutta sitten se hinta oli aika kova ja mietin sitä sitten 2 tuntia, että ostanko vai en niin mä päädyin siihen tulokseen, että mä ostan sen. Nyt mulla on se ja oon ollu siihen tyytyväinen. Ostin myös kaks muuta, mutta mulla ei oo niistä kuvia tänne. Sori toi keskimmäinen kuva. Se vähän heilahti mutta huomasin sen vasta kun olin laittanu kuvan tänne. Mul oli myös kahet kokeet tällä viikolla; mantsan ja ruotsin kokeet. Ne kokeet ei ollu mitään kauheen vaikeit.
Äiti ja isä lähti hakemaan mammalle ja papalle pesukonetta ja telkkarii ja sit pyysin et ne kattois beigee mattoo ja sängyn päällystä mulle. Kun halusin vaaleempaa väriä mun huoneeseen. Päivittelen ehkä tänään vielä toisen kerran jos saan sen maton tai muuten vaan, koska ei oo viikolla tullu laitettuu. Ollaan mietitty myös mitä tehtäis vappuna ja suunitelmissa on mennä kattomaan ylioppilaitten lakitusta, kierrellä Turussa ja mennä syömään Dennikseen. Varmaan tehään jotain enemmän mutta ei oo vielä tullu mieleen mitä. Kesäkuussa kun koulut loppuu me ajateltiin mennä sinne Viking Gracelle yhen tuttavaperheen kaa. Täst tulikin nyt vähän pidempi postaus, joten taidan lopettaa sen tähän. Moiks!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti