keskiviikko 29. toukokuuta 2013

FLOWER POWER

        Housut, Vero Moda, 40 € Paita, Esprit, 30 €

Nyt oon sitten löytänyt kevätjuhlavaatteeni. Käytiin tänään suoraan koulun jälkeen myllyssä ja sovitin monia paitoja ja housuja mut mikään ei oikeen ollu mun mieleen. Sit äiti ehdotti et käytäis Vero Modas ja Vilas kattoos kans. Vilast en löytäny mitää, mut Vero Modast löysin noi mun ihanat housut. Ne on tommosta kukkakuosia. Samaan teemaan jatkuen löysin Espritistä kukkapaidan. En tosin oo ihan varma sopiiks kaks kukkakuosia yhteen, mut on mul varavaihtoehtokin. Sellanen valkonen paita, jossa on vähän valkoista kangasta rypytetty kukanmallisiks. Noh jaa, mä mietin. Onneks on perjantaihin asti aikaa. Tost paita kuvast viel sen verran et sori ku noi kädet varmaa näyttää tosi laihoilt mut ne on vaa mun selän takana. Ei ne oikeesti oo noin laihat. 
Mut onnee päättäreihin ja hyvää kesälomaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti