lauantai 19. heinäkuuta 2014

VIRO PART 2



Heei! Tässä tulee Viron matkapostaus osa 2. Tämä on nyt vähän pidempi postaus, koska oon taas omalla koneellani, johon sain kuvia ladattua paremmin. Tää on siis jatkoa edelliseen postaukseen. Yritän tehdä lyhyitä tekstejä, jotta jaksatte lukea. 
Kahdessa ensimmäisessä kuvassa on siis Piispanlinna, missä minä ja äiti käytiin sisällä. Isä ja pikkusisko jäi vahtimaan koiraa, koska se ei saanut tulla sisälle.






Tässä 'osiossa' oli siitä linnasta ja pihasta kuvia. Tosi monissa kalteriovissa oli hämähäkin seittejä, ei kyllä ollu mun makuun. Piispanlinna oli tosi iso, eikä me äitin kanssa käyty todellakaan kaikissa huoneissa, siinähän olis menny ikuisuus. Puhumattakaan miten sokkeloista siellä oli. Linnan 'sivupihalla' oli erilaisia pikkupuoteja, iso näyttämö ja jousiammunnan kokeilu mahdollisuus. En käynyt kokeilemassa sitä, koska siinä oli ihmisiä jo kokeilemassa.



Käytiin kävelemässä kaupungilla ja poikettiin syömään Veski -nimiseen paikkaan. Siellä ruoka oli tosi halpaa ja hyvänmakuista. Tuolla järjestettiin esitys, mutta me ei menty sinne, koska oltiin kävelty jo rannalle, eikä jaksettu kävellä takaisin, koska siinä oli jonkin verran sitä kävelymatkaa.







Käveltiin rannalle ja maisemat siellä päin oli tosi kauniita. Rannalta löysin pari pyöreää ja pientä kiveä, sekä simpukankuoren.Yläpuolella olevassa kuvassa on mun torstaipäivän asu; valkoinen hame, kukkapaita, lyhyet kiilakengät, kaulakoru ja mun musta luottolaukkuni. Siitä sitten jatkettiin kävellen eteenpäin kaupunginpuistoon ja käveltiin keskustaan. Mentiin taksilla sitten takaisin asuntoautoon joskus klo 20 aikoihin. Käveltyä tuli paljon, mutta kyllä se kaikki oli sen arvosta.
Kerron nyt tässä samalla, että mulla alkaa rippileiri tiistaina ja se kestää viikon, mut ei huolta, ajastan teille pari postausta.

Kiinnostaisiko teitä nähdä sitten kuvia leiriltä?

2 kommenttia:

  1. Anonyymi19.59

    Tee sit leiriltä joku postaus jooko :)

    VastaaPoista