keskiviikko 20. elokuuta 2014

SUNDAY


Moii! Mun piti tulla sunnuntaina postaamaan, mutta unohdin, joten nyt tässä se nyt on. Mä ja mun paras kaveri mentiin sunnuntaina tivoli Seiterään. Oltiin siellä jonkin aikaa ja käytiin eri laitteissa. Sen jälkeen mentiin Myllyyn, joka oli ihan siinä vieressä ja odoteltiin mun äitiä hakemaan. Oltiin siellä jokusen puol tuntia ja syötiin jätskit.


Lähdettiin Myllystä sitten suoraan meille ja päätettiin mitä tehtäis seuraavaksi. Me jopa googletettiin mitä kaikkee vois tehdä ja naurettiin ihan sikana niille ehdotuksille. Hetken miettimisen jälkeen pyydettiin et kaverin vanhemmat heittäis meidät Turkuun. Käveltiin Hansaan ja mentiin H&M:ään etsimään yhtä paitaa kaverille. Mäkin ostin sieltä yhden viinipunaisen hupparin ja kahdet yöshortsit. Kierreltiin vielä vähän lisää kaupoissa sulkemisaikaan asti. Mentiin sen jälkeen bussipysäkille. Otettiin bussi ja tultiin sillä kotiin jossain klo 19 pintaan ja mä katsoin kotona sitten vielä netflixiä.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti