maanantai 4. elokuuta 2014

KONFIRMAATIO

Helloo! Sunnuntaina (3.8.14) oli mun konfirmaatio. Tilaisuus alko 12.30 ja loppui jossain kahden maissa. Kirkon pihalla meille annettiin todistukset ja saatiin halit ohjaajilta ja isosilta. Sen jälkeen otettiin yhteiskuvia kavereitten kanssa kirkon pihalla ja lähdettiin kotiin valmistelemaan paikkoja ennen vieraiden tuloa.
Mun päälläni oli tuo valkoinen mekko ja yksityiskohtia löydät enemmän täältä. Mä sain rippiristiksi hopeisen timanttisen ristin ja sitten sukulaisilta lahjoina sain rahaa, koruja ja pari astiaa. Mun pikkusiskoni kummi teki myös mulle nuo ihanat hopeiset glitter- geelikynnet perjantaina, kiitos niistä!










Ruokaa meillä oli paljon, koska vieraitakin taisi olla joku 40. Mun lempiosuus oli toi jälkiruoka; hedelmiä, raparperipiirakkaa ja itse tehtyjä mokkapaloja, mutta olihan siellä muutakin esim. mangovalkosuklaakakkua. Sain sukulaisilta ja muilta paljon kukkia ja kaikki pöydätkin oli aika täynnä kukkia, mutta ei se mitään, mä rakastan kukkia. Siinä oli sitten mun konfirmaationi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti