perjantai 17. lokakuuta 2014

DECORATING MY ROOM FOR HALLOWEEN

Hello again! Oon vähän järjestellyt tavaroideni paikkaa ja samalla hieman lisäillyt jotain pientä extraa sinne sun tänne. Nimittäin, joka vuosi, mä innostun tähän aikaan, koska mä tiedän, että halloween on pian. Joten mä päätin koristella mun huonetta sitä varten. Tää koristelu ei oo kyllä läheskään valmis. Tiedän, että nyt on hieman aikaista, mutta halloween menee ohi hujauksessa ja mä haluun sen vaan kestävän vähän pidempään, because I like it. 


Viime vuonna järjestin kavereiden kesken halloweenjuhlat, mutta tänä vuonna otan rennommin ja aattelin viettää sen muutaman kaverin kanssa meillä, leffoja kattelen, herkkuja syöden ja koristellen sekä nukkuen. Ehkä keksin, vielä siihen mennessä jonkun yllätyksen. Meinaan ainakin laittautua sitä varten ehkä tekemällä parit maskeeraukset.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti