keskiviikko 29. lokakuuta 2014

SEPTEMBER FAVS

Heei! Nyt on syyskuun suosikit - postauksen aika. Tää postaus tulee aika paljon myöhässä kylläkin, mutta parempi nyt kun ei koskaan, vai mitä?  
Oon viime -ja tässä kuussa käyttänyt välillä näitä yksittäisiä ripsiä täydentämään mun omiani. Laitan aina vain yhden tälläisen toisen silmän ripsiin ja välillä molempien. Vaikka noi onkin medium- kokoset, niin noi on silti yllättävän pitkät.
 
Sitten ois tää uutuus, joka tuli kai syyskuussa tai ehkä elokuussa, en muista. Elikkä Lumenen Natural Codilta huulikiiltokynä sävyssä 2 Cinnamon Twist. Oon käyttänyt tota ahkerasti ja se on mun mielestä luonollisen näkönen huulilla, vaikka saattaakin näyttää kuvassa hieman ruskealta.

Viimeisenä onkin tämä H&M:n huulirasva. Tää on kosteuttaa huulia tosi hyvin ja eron huomaa heti ekan käyttökerran jälkeen, tai ainakin mä huomaan. Hinta- ja laatusuhde on ainakin kohdallaan. Maksoi n. euron ja purkki on tavallista isompi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti