tiistai 14. lokakuuta 2014

KAMPAAJALLA TORSTAINA

ENNEN
Heei! Olin viime viikon torstaina kampaajalla ja mulla leikattiin hiuksia. Niistä lähti noin 10cm pois. Ne tuntuu mulle lyhyemmiltä, vaikkakin ne on silti vielä pitkät. En varmaan koskaan aio leikata lyhyitä hiuksia, sillä mä pidän pitkistä hiuksistani. Mutta pitkissä hiuksissa oli omat ongelmansa. Joka tapauksessa mä oon todella tyytyväinen lyhyempiin tällä hetkellä ja varmaan jatkossakin.
Tää postaus ei nyt ollut mikään ihmeellinen, mutta täällä blogin puolella on ollut hiljasta ja halusin pitää tän jotenkin elossa. Nyt vaan tulee taas kauhea koeryysis tässä kuussa ja enskuussa. En millään jaksais tehdä niitä kaikkia samaan aikaan ja se jotenkin on vaan niin ahdistavaa, mut koitan pärjätä sen kanssa. Byee

JÄLKEEN

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti