keskiviikko 8. lokakuuta 2014

HALLOWEEN SHOPPING

En tiiä, oonko jo kertonut teille, mutta Halloween on mun lempijuhlapyhä. Mä vaan rakastan sitä kun siihen yhdistetään yliluonnollisuus ja se vaa jotenkin vetää mua puoleensa. Puhumattakaan asuista, koristelusta, karkeista, asusteista,  ja muffinssien koristelusta! Ja tietenkin kun mulla on synttärit aina pari päivää halloweenin jälkeen. Pidän tänäkin vuonna mun synttärit halloweenina ja kutsun pari kaveria yökylään.
Mutta ostin siis Tigerista mustia pillejä, halloween tikkareita, 2 valkoista kynttilää ja yhden punaisen. Sulatan ton punaisen kynttilän noitten valkosten päälle ja siitä tulee sellanen siisti verikynttilä. Alhaalla onkin kuva siitä. En oo ostanut strösseleitä, värigeelejä (on siis syötäviä) tai oranssia elintarvikeväriä tigerista, koska ne ei myy niitä, niin ostin ne Länsikeskuksen sittarista.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti