tiistai 4. elokuuta 2015

BLACK & WHITE SHOPPING HAUL

IMG_2786

Ihastuin tähän lyhyeen paitaa heti kun näin sen H&M:llä. Mielestäni tämä paita on juuri sopivan pituinen ja itse olen käyttänyt sitä korkeavyötäröisten housujen kanssa. Tällä hintaa oli 9,95€.

IMG_2795 
Tämä oli vähän niinkuin heräteostos. Näin sen  Vero Modassa ja muistin, että mulla on shortsitkin, jotka on tätä materiaalia ja mä pidin siitä. Tämä maksoi 12,95€.

IMG_2787

Ihastelin tätä kyseistä crop-toppia jo aiemmin ginatricotissa, mutta jostain syystä en sitä ostanut. Palasin sinne joskus myöhemmin ja näin, että näitä myytiin vielä, joten otin tämän sovitettavaksi mukaan ja ihastuin siihen. Sitten vein sen kassan kautta kotiin. Hintaa tällä oli muistaakseni 12,95€.
 IMG_2760 2

Olen pitkään jo tarvinnut uudet housut. Menin Lindexiin, josta mulle on aina löytynyt jotain ja nyt löytyi taas. Näillä ihanilla denim-farkuilla oli hintaa 14,95€. Nuo aivan ihanat nilkkurit löysin Turun Dinskosta. Oon aivan rakastunut niihin ja niillä on helppo kävellä ja tuntuu vielä tosi hyviltä sekä luontevilta jaloissa. Näillä hintaa oli 44,95€.

IMG_2800

Nämä koulureput olen tilannut jo aiemmin Zalandolta. Oli jo aikakin ostaa uusi reppu, sillä vanha hajoilee käsiin.  En osannut päättää näiden kahden väliltä, joten ostin molemmat. Yhteishinta oli noin 57.00€.

IMG_2802

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti