perjantai 21. elokuuta 2015

LATELY IN MY LIFE

IMG_2988

Hei taas pitkästä aikaa! Oon huomannut nyt lukion alettua, että kotiläksyjen tekemiseen menee todella paljon aikaa, eikä mulle jää hirvittävästi sitä ylimääräisenä. Postaustahtini saattaa hieman hidastua, että näitä postauksia tulee sitten viikonloppuisin, mutta yritän jos viikolla sitten vaikka välillä päivittäisin. 

IMG_2977  
Kuten kerroinkin, mulla alkoi siis viime viikolla lukio. Tähän asti olen tykännyt siitä ja toivottavasti motivaatio säilyy opiskelun suhteen.  Vaikka välillä mulle tuleekin sellaisia hetkiä, etten millään jaksaisi, niin yritän kuitenkin jaksaa.
 IMG_2985 IMG_2968 IMG_2996

Sitten asiasta kolmanteen. Kävin joskus viime viikolla ostoksilla kun oli vielä loppuale ja löysin tuon kimonon on Lindexiltä ja se oli muistaakseni 24,95€ ja Victoria's Secret Passion Struck body mist on glitteristä ja hintaa sillä oli 14,90€. Luomiväripaletti on H&M:ltä ja se maksoi 5€.

Miten teidän koulunne ovat alkaneet ja menittekö ihan hyvillä mielin takaisin kouluun? Kommenttiboksiin saa ehdotella myös postausideoita. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti