perjantai 7. elokuuta 2015

UUDISTETTU HUONEENI

IMG_2893

Halusin uudistaa huonettani hieman, koska olin jo vähän kyllästynyt entiseen sisustukseeni. Eilen maalasin kaksi huoneeni seinää - äidin avustuksella - harmahtavan peessin sävyiseksi. Jätin sen kuivumaan yön yli ja aloitin tänään päivällä koristelut. Isä auttoi kiinnittämään peilin seinään ja laittoi myös yhden tauluhyllyn paikoilleen.

IMG_2898 IMG_2897 
Mä oon ihan rakastunut tuohon peiliin! Se on juuri sopivan kokoinen ja nuo hopeiset kehykset kruunaa kaiken sekä avartaa tätä pientä huonetta.

IMG_2900

Tässä on se tauluhylly. Tein itse tuon timantin muotoisen kuvan. Löysin myös jostain tuon ihanan vanhan tinakulhon ja se sopii hyvin mun huoneen hopea -teemaan.

IMG_2902

Muutin hieman esineiden paikkoja pöydälläni ja ostin siihen pari päivää sitten uuden lisäyksen - tuon puurasian. Se auttaa mua pitämään tavarat järjestyksessä ja toimii samalla myös kauniina koristeena.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti