tiistai 14. toukokuuta 2013

ÄITIENPÄIVÄ



Heipsan! Oon ollu kipeenä jo kolme päivää, vielä huominen ja sit torstaina kouluun. Mutta, tärkeimpään asiaan, äitiin. Äitienpäivänä me tehtiin mansikka-rahka-kakku. Päällä oli limeä ja limen kuorta, se maistu aika hyvälle mansikoiden kaa. Onneks tota kakkuu on viel vähä jäljel, voisin ehkä syödä jälkkäriks. Valitettavasti mun varsinainen lahja myöhästyy vielä, koska en nyt sit meekkää huomen kouluun.
Vaiks oon ollu kipee niin en oo jaksanu päivittää blogia, joten nyt otin itteäni niskasta kiinni ja tulin tänne. Mulla on vielä rästissä tän päivänen matikan koe. Ihmettelen miksen stressaa siit paljoakaan. Yleensä mua ärsyttää ja hirvittää mennä matikan kokeeseen, mut sit loppujen lopuks se ei oo nii kauheeta. 
Oisko jotain 13 päivää kouluu ja sit alkaa loma :D ♥ <3 Täytyy hakee ennen päättärei vähän siistimmät vaatteet, joka tarkoittaa Mylly -reissua. Ajattelin varmaa laittaa jotain vaaleen vihreetä → kevään muotiväri (vink vink). 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti