lauantai 11. toukokuuta 2013

I THINK I'M COMING SICK

Yllätys yllätys! Pari viikkoa ennen kesäloman alkua oon ehkä tulos kipeeks. No parempi nyt kun sit lomalla. Oon tänään kumminkin ottanu D-ja C-vitamiini tabletin. Toivottavasti se ehkäsis kipeeks tulemisen. Se voi olla myös koivu allergiaa kun on noi silmätkin hieman vuotanu, mut ei mul todistetusti oo koivuallergiaa ni ehkä hylkään sen vaihtoehdon.
Olin koulun discossa tiistaina ja siel oli aika kivaa. En käy sillee useesti discois joten toi oli kivaa vaihteluu.
Sori ettei oo kuvii ja etten oo päivitelly. Tarkotus oli mut en sit jaksanu ottaa kuvia.
Mä tein äidin kaa äsken äitienpäiväks kakun ja nyt se hyytelöityy ulkona huomiseen asti, päivitän siitä huomenna + sit laitan kuvan mun yhestä työstä kun olin kamujen kaa kuvataidekoulussa ja siel oli sellanen täydentämis-piirtämis-tehtävä.
Sit oon melkeen kattonu kaikki supernaturallin 1. kauden jaksot ja haluisin kattoo 2. kauden. Ongelmana on se, että en oo nähny kaupoissa ja sit toinen vaihtoehto on tilata netistä ja netistä tilaaminen kestää kauan, et etsisinkö viel suosiolla kaupoista?

Tuli aika paljon omaa sekavaista selittelyy, ette luultavasti saanu mitään selvää, sori.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti