sunnuntai 26. toukokuuta 2013

SÄRKÄNNIEMI 25.5.2013



Tässä on se postaus jonka lupasin teille pari päivää sitten. Eilen olin siis siellä Särkänniemessä. Bussi lähti klo 9 koululta ja oli perillä 20 minuttia ennen kuin särkänniemi avautui. Mä ja kamut odoteltiin se ylimääräinen aika varjossa ja sit kun se avautui vihdoin ja viimein niin me mentiin MotoGeehen. Muistin viimevuodesta et motogee olis ollu hieman lievempi kuin mitä se oli nyt. En muista mihin laitteisiin me mentiin sen jälkeen, mut oisko ollu taikamatto ja TakeOff ja niitten jälkeen me ostettiin metrilakua ja käytiin muissa laitteissa. Uskalsin jopa mennä Tornaadoon. Se näytti ihan hirveeltä ja luulin niin pitkään, mut ei se sit ollukkaan niiin paha kuin luulin. Oltiin myös jossain vaiheessa menossa Koskiseikkailuun, mut sit parit veneet jumittus sinne niin ei me sit mentykkää. Kyl me palattiin sinne hetken pääst ja sit ne veneet oli saatu sielt pois. 
Noin klo 14 me mentiin syömään Pelle Pizzeriaan ja sit koskiseikkailuun, joka toimis  vihdoin. Mä ostin siinä välissä tuliasia siskolle eli noi kolme tikkaria. Sisko sai kaks ja mä sain sen keskimmäisen, koska olin jo bussis syöny yhen omista tikkareistani. Kun me oltiin kierrelty, oltu laitteis jonkin aikaa ja syöty, niin me päätettiin mennä delfinaarioon kattomaan esitystä. Siellä oli delfiiniesitys ja ne teki siistei temppui. Otin vähän videota teillekkin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti