perjantai 3. toukokuuta 2013

VAPPUPÄIVÄNÄ TIVOLI SARIOLASSA


Olin siis keskiviikkona Tivoli sariolassa, kamutkin tuli sinne just samana päivänä niin olin niitten kanssa. Ihan ekana me mentiin Sariola Toweriin eli sellaseen samantapaseen kun Pum Pum.Sen jälkeen me mentiin Tropical trippii ja sit siitä sellaseen kahvikuppien tapaseen pyörivään laitteeseen jossa me kiljuttiin sikana, koska se välil veti taakseppäin, joka oli kylläki kivaa ja sit siel oli sellasii pyörittäjiiki. 
Ehdittiin me käydä maailmanpyörässäki. Toi toinen kuva on sieltä + otinhan mä muitakin kuvia ja videoita siitä korkeimmasta kohdasta. Noi kuvat on jostain kohtaa Turkuu, en kyl tiiä mut veikkaisin jtn Kupittaan suuntaan. 
Katoin äitin kaa parit Supernatural jaksot sit vissiin vapunaattona (?). 
Oisin myös pistäny yhen ihanan maisema kuvan, mut se on mun asuinalueest ni en sit viittiny, mut se on ihana koska aurinko tulee nätisti siihen kuvaan. 
Tosiaankin enää jotain 20 päivää niin pääsee kesälomalle!! JEIJ!! Harmi vaan, että tuol ulkona on vielä viileetä. Vois jo lämmetä. 
Tänään kotsan tunnilla me tehtiin ryhmätyönä täytekakku, mutta koska kaks tyttöö meijän ryhmästä sekoili tunnilla niin se ope lähetti ne sit vissii kotii ja laitto merkinnän wilmaan, joten mä ja mun kamu saatii syödä sit se kakku kaksistaan. Se oli aika iso mut kyl me se syötii... tai siis se mun kamu söi vähä yli puolet kun mä en jaksanu sitä toista puolikasta. Ylhäällä kuva siitä kakusta. Mitäs muuta... ainii! Mun koulus on vissiin viikon tai kahen varmaa kahen viikon päästä sellanen bändikisa. Se on perjantaina helatorstain jälkeen, joten ei tarvii oikee opiskella mitään ku alkutunnist ollaa luokanvalvojan kanssa ei siis opettajan vaan oman kotiluokan valvojan. 
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti