maanantai 30. kesäkuuta 2014

ELÄMÄNI AAKKOSET

Oon jo jonkin aikaa ajatellut tehdä tälläisen postauksen, joten tässä se nyt on. Opitte tuntemaan mut ehkä hieman paremmin.

A Arki

Monelle ei varmaan ihan heti tulisi tätä mieleen, mutta mä oikeestaan nautin arjesta. Ei mulla oo mielessä sellanen mikään vilkas arki, vaikka välillä nekin on kivaa vaihtelua. Tykkään arjen erilaisista rutiineista, niin elämä ei tunnu tylsältä.

B Blogi

Blogista ja bloggailusta on tullu mulle mieluisa harrastus tän vuoden aikana, vaikka tauon aikana ei tullu paljoa postailtua. Mun valokuvaustaidotkin kehittyy tän blogin pitämisen kautta tosi paljon ja siitä oon erittäin iloinen.

C Cameron Dallas

En tiiä tunnetteko, mutta on kuuluisa Vinestä ja muista sosiaalisista mediosta. Jos mulla on tylsää tai kaipaan piristystä, meen katsomaan sen videoita ja se saa mut hymyilemään aina.

D DIY

Oon joki aika sitten innostunut tekemään DIY:ta. Joskus kun oon luovalla mielellä, katon YouTubesta DIY- videoita ja sitten teen niistä jonkun. Yleensä katon LaurDIY:n videoita.

E Elokuvat 

Oon laiska lukemaan kirjoja, joten mielummin katson leffoja, ei silleen ettenkö tykkäis lukea. Mulle elokuvat on harhautus todellisuudesta ja joskus niihin on helppo samastua. Ymmärrän vaan elokuvia paremmin kuin kirjoja.

F Fanitus

Fanittaminen on kivaa, kuka ei nyt fanituksesta pitäis? Paitsi ehkä julkkikset, joita se haittaa.
Oon fanittanu elämässäni tosi monta henkilöä/elokuvaa/sarjaa, että voisin sanoo sitä tavaksi.

G Girly things

Pidän ihan hirveesti tyttömäisistä asioista, vaikka en aina vaikutakkaan siltä. Hajuvedet, meikit, kynsilakat ja söpöt asusteet on ihania ja koukuttavia.


H Hauskanpito

Mielestäni tähän sopisi myös huumorintaju, koska molemmat asiat on mulle tärkeitä. Esim. mitä hauskanpito olis ilman huumorintajua, sillä hauskanpidon aina tarvitse olla biletystä tai huvipuistoretkiä. Hauskanpito nyt siksi, koska elämään tarvitsee iloisuutta ja mukavuutta.

I iPhone

Noniin, tästä näkyy mun addiktio puhelimeeni. Käytän sitä ensimmäiseksi aamulla ja siitä seuraavaksi melkein koko päivän aikana, joko ollen Instagramissa, Twitterissä, muissa sosiaalisissa medioissa tai kuunnellen musiikkia.

J Jäätelö 

Mitäs sen kummempaa selittelyä tässä on? Jäätelö. On. Hyvää. Se viilentää ihanasti kesäisin ja siitä saa tehtyä pirtelöä.

K Koti

Koti on mulle tärkeä, koska täällä voin olla täysin oma itteni ja rentoutuu parhaiten, erityisesti omassa sängyssä kuuntelemassa musiikkia tai katsomassa elokuvaa. 

L Läppäri

Käytän paljon aikaa läppärillä mm. YouTuben ja blogin takia, joten tää sana tuli mulle ensin mieleen. Tää on myös helppo ottaa mukaan matkalle tai raahata sängylle.

M Matkailu

Mä rakastan matkailua ihan himona! Harmi, etten tänä kesänä pääse matkalle, koska on rippileiri- ja juhlat, eikä vanhemmilla oo yhteistä lomaa kun vaan viikonloppusin. Ens kesänä sitten mennään jonnekkin, toivottavasti Lontooseen tai Pariisiin. 

N Nähtävyydet

Liittyen edelliseen kirjaimeen, myös nähtävyydet on tärkeitä mun mielestä lomalla. Pienempänä en juurikaan pitänyt niistä tai museokäynneistä, jossa oli vaan pelkkiä maalauksia, mutta nyt oon oppinut tykkäämään niistä enemmän. Kaikki nähtävyydet mihin liittyy joku kiehtova tarina, on parhaimpia!

O Onnellisuus

Ensimmäinen sana, joka tuli mieleen on onnellisuus. Mun mielestä tää on yks elämän tärkeimmistä asioista, joita jokaisen tulis kokea monta kertaa elämässä. Jos ei osaa olla onnellinen, niin kannattaa jättää negatiiviset asiat pois.

P Perhe

Mun perhe on mulle ihan hirmu tärkeä, vaikka isä ei nyt päässykkään I:n kohdalle niin tässä kohdassa oli tilaisuus korjata se asia. Ilman perhettä en vois elää

Q Quotes

En parempaakaan keksinyt tälle kirjaimelle, kun quote, joista yksi on ylhäällä.

R Rakkaus

Aah, mun lemppari asia. Voinko sanoo silleen, että rakastan rakkautta? En osaa selittää tätä, mutta jokainen on varmaan joskus kokenut saman ihanan tunteen
  
S Sisustaminen

Mä pidän hyvin paljon sisustamisesta, vaikka en oo paljoon sitä tehnyt enkä pääse hetkeen sitä tekemään, mutta oman huoneen kanssa se oli tosi kivaa. Tänä kesänä pitäis saada valmiiks yläkerran kylpyhuone ja sit mä pääsen sisustamaan sen. En malta oottaa, et sinne kytketään pari juttua ensin.


T Tähdet

Kesäisin ei juurikaan tähtiä näy, muutakuin erittäin myöhään yöllä, mutta mä rakastan katsoa tähtiä myöhään ulkona. Kesällä niitä on kivempi katsoa kuin talvella, koska talvi on viileempi ja tarvii takin, kun kesällä voi ottaa viltin lämmittämään. Tähdet on rauhoittavia ja ulkoilma tehostaa sitä.

U Unelmat

Unelmat tai unelmointi on tärkeitä ja jokaisen kannattaa tehdä sen eteen jotain, vaikka olis ihan pientä, alku sekin on.

V Vaatteet

Ei varmaan tuu yllätyksenä, että pidän vaatteista. Uuden vaatteen ostaminen on jotenkin kiva tunne. Vaatteet kuvastaa mun mielestä jollain tapaa ihmisen persoonallisuutta.

W Weheartit

Meen katselemaan sinne joskus kuvia kun on tylsää tai haluun uuden taustakuvan puhelimeen. Siellä on inspiroivia kuvia, joita on kiva katsella ja heartata.

X Xylitol

Syön purkkaa joka päivä ja xylitol tuli siitä ensimmäiseksi mieleen.

Y Ystävät

En tiiä, mitä tässä on selittämistä. Ystävät on  yks maailman parhaimpia asioita! Ystävien kanssa voi tehdä mitä vaan, eikä koskaan tuu tylsää

Z Zoella 

Zoella on yksi mun lempi brittiläinen YouTube vloggaaja. Zoen videot ja vlogit on ihania ja piristää päivää tosi paljon. Kannattaa käydä katsomassa sen videoita ja vlogeja, joita tulee melkeen joka päivä. 

Å År 2014

Puol vuotta on kulunut ja sen aikana on ehtinyt tapahtua monta ihanaa asiaa, joten se pääsi tähän ilolla. Toivon, että loppuvuosi jatkuu vielä paremmin.  

Ä Äiti

Oman elämäni yksi tärkeimmistä ihmisistä, rakastan äitiäni ihan hirmuisesti. 

Ö Ööö..

Öö.. Sana tai kirjain, joka kuuluu aika useasti mun suusta. 

Toivottavasti joku jaksoi lukea tämän, mutta mitäs piditte?

2 kommenttia: