lauantai 7. kesäkuuta 2014

MAY FAVOURITES

Helloo! Mä aattelin, että voisin tehdän tälläsen toukokuun suosikit - postauksen teille. Jos tykkäsitte niin laittakaa kommenttia, että voisin sitten tehdä lisää näitä. 
Toukokuussa oon paljon käyttänyt näitä kynsiin tarkoitettuja tuotteita. Ensimmäinen tuote on Seacretin cuticle oil, joka siis on kynsinauhaöljy. Täytyy sanoa, että hyvin on toiminut, eikä mun kynsinauhat lohkeile enää. Toinen tuote mitä oon käyttänyt on Maybelinen Express remover ja se on kynsilakan poistaja. Tätä on helppo käyttää, sillä purkkiin pitää vain laittaa sormi sisälle ja pyörittää niin lakka lähtee heti pois. Tietty jos on glitter-lakkaa niin siinä saattaa kestää hieman kauemmin.

Mulla on kuiva iho ja erityisesti näin talven jälkeen vielä kuivempi, joten mun iho tarvitsee paljon kosteutusta. Oon testannut monta kosteutusvoidetta ennen tätä, mutta tätä tuun kyllä jatkossakin käyttämään. Nimittäin kolmantena mulla on Aqualan Plus kosteutusvoide, joka on hieman normaalia kosteuttavampi ja eron huomaa jo ensimmäisen käyttökerran jälkeen tai ainakin mä huomasin. Neljäntenä tuotteena on Nivea soft, joka on kasvovoide, mutta se sopii myös käsille ja keholle. Itse käytän tätä meikkivoiteeni alla ja se kosteuttaa ihoa sekä tekee meikkivoiteen helpommin levitettäväksi.


Viidentenä on Puma sync woman hajuvesi, jonka ostin toukokuun alussa laivalta. Se tuoksuu aivan ihanalle! Pullo on iso (90ml) ja riittoisa, eikä tuoksu ole liian pistävä. Hintakaan ei ollut paljoa, muistaakseni n. 22€. Unohdin muuten näyttää tän teille silloin ostoksissa, mutta nyt näätte tämän.


Kuudenennes tuote on TRESemmé Split end repair, joka on hiuksiin käytettävä hoitoaine, johon on saatavilla shampootakin, jolloin tuote toimii paremmin. Mutta siis tämä tuote lupaa korjata kaksihaaraisia kolmen käyttökerran jälkeen jopa 80%:a. Oon selostuksen kanssa samaa mieltä, sillä oon nyt käyttänyt tätä n. 4 tai 5 kertaa, eikä juurikaan kaksihaaraisia näy. Suosittelen tätä kaikille, joilla on kaksihaaraisia ja haluaisi niille hoitoa. Hintakaan ei ollut paljoa, mutta se voi vaihdella eri kaupoissa.


Seitsemäntenä on Lindexin aurinkolasit, jotka on aina mulle pakolliset kesällä. Ei tästä varmaan sen kummemmin kuin että aurinkolasit on must have- tuote kesäisin. 
Kiitos ja kumarrus teille, jotka jaksoitte lukea tämän pitkän löpinän suosikeista. Sen verran sanon vielä, että kommentteihin saa ehdotella postausideoita.

5 kommenttia:

  1. Anonyymi10.57

    nää kuukauden suosikkipostaukset on kivoja:) tee uuestaan jos pystyt

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kun pidit ja tuun siis varmasti jatkossakin näitä tekemään! :)

      Poista
  2. Anonyymi20.30

    sori ku tulee myöhäsee postaukseen, mut ois kiva tietää miten useimmat bloggaajat muokkaa ja yms. kuvia.. :) jos vaa millään viittit ni tee sellanen! :* :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Anonyymi11.00

      Joo sellane ois kiva!

      Poista
    2. Okei, voisinhan sellasen tehdä

      Poista