tiistai 24. kesäkuuta 2014

SKOPUNKTENIN & INDISKAN OSTOKSET


Kengät Skopunkten | norm. hinta.14,95€, mutta saatiin ilmaiseksi


Kengät Skopunkten, 19,95€

Mukit Indiska | kpl 5,90€ (ale -50%)
 
Tässä tulee jatkoa eiliseen postaukseen. Eli eilen käytiin äidin kanssa siis Skopunktenissa ja Indiskassa. Skopunktenissa oli sellainen osta 3 maksa 2- alejuttu, joten ostettiin kolmet kengät ja saattiin halvimmat ilmaiseksi. Äiti sai samanlaiset mustat kengät, kun mulla on noi valkoiset. Sen jälkeen käytiin Indiskassa ja sielläkin oli joistain tuotteista ale. Mä oon pitkään halunnut muutaman ison mukin ja nyt oli hyvä hetki ostaa ne, koska noi oli -50% alella. Muuten kpl hinta olis ollu 12,90€. Oon rakastunut noihin mukeihin niin paljon, että on pakko saada lisää!! ... Ehkä mä nyt yritän hillitä sitä...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti