maanantai 16. kesäkuuta 2014

RANDOM THINGS


Moikka taas! On kulunut taas vähän aikaa viime postauksesta ja tulin siis tänne vähän sekalaisten kuvien kanssa. Lakkasin kynteni pari päivää sitten mun kaverin rippijuhlia varten, jotka oli eilen eli 15.6.14. Tuossa ensimmäisessä kuvassa näkyykin mun asu eiliseltä. Otin tuon kuvan instagramista tänne niin siksi se ei ole ihan niin hyvänlaatuinen kuin nuo muut kuvat. Sain ton Victoria's secretin - Such a flirt body mistin mun toiselta kamulta, joka oli laivalla. Se tuoksuu niin hyvälle, että voisin syödä sen! 

Tänään tein sitten aamupalaksi smoothieta, koska oon vähän kipeä niin tein sitten tollasen vitamiinipommin mulle ja siskolle. Jos joku haluaa kokeilla sitä, niin tässä on ne ainekset mitä laitoin:

Rasiallinen mansikoita
 Tölkki persikoita
 1½ banaania
 puolikas lime 
n. 1½ dl maitoa

Eikä tossa mitään ihmeellisiä taitoja tarvita. Riittää kunhan sulla on tehosekoitin tai tehosekoitinsauva, niin sekoitat ne kaikki vaan yhteen. Maitoo voi sitten lisäillä, jos tuntuu et on liian tiheetä.







Aamulla olin menossa ulos sanomaan äidille yhtä asiaa, kun kuulu ihan kauheeta kissan maukumista. Mä ja äiti ihmeteltiin, että mistä ihmeestä tollanen ääni kuuluu. Hetken päästä me muistettiin että isähän oli virittänyt kettuansan ja laittanut makkaroita syötiksi. Niin eiköhän meijän kollikissa menny heti ahneuksissaan niitten makkaroitten perään ja jääny loukkuun. Mun oli pakko ottaa parit kuvat siitä, ennen kun äiti päästi sen ulos. Sit se nuoli ja puski meitä ilosta ja suorastaan hyppäs syliin ja alko kehräämään ihan hirveesti.

2 kommenttia:

  1. Anonyymi21.00

    Miks ootte virittäny kettuansan ja mitä te sille teette jos kettu sinne menis?!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siksi koska meijän pihalla on ollu kettu ja supi, ja meillä on neljä kissaa joita kettu ja supi syö eli laitettiin se meijän kissojen suojelemiseks. Ja en tiiä mitä isä meinaa tehdä sille, varmaan vie sen metsään

      Poista