sunnuntai 12. heinäkuuta 2015

UNSEEN PHOTOS

IMG_2076

En olekaan aiemmin näyttänyt teille mun piirustuksia. Tein viime kuussa mun mamman syntymäpäivän kunniaksi hänen omakuvansa ja siitä tykättiin erittäin paljon. Tässä kuvassa työ on hieman keskeneräinen, kun olin tekemässä vielä hiuksia, mutta lopputulos näkyy aika selvästi. Ehkä joskus voisin tehdä postauksen, jossa näytän teille muita töitäni.

IMG_2211

Tässä kuvassa on meidän koira Helmi makoilemassa varjossa. En muista, oonko kauheesti laittanut tänne kuvia siitä. Ainakin se tykkää ilmestyä randomisti mun kuviini.
 IMG_2177 IMG_2240

Tässä on Toffee, tai no sen oikea nimi on; Sir Christofer Toffee aka Karvinen. Mä ja mun pikkusisko oltiin erittäin pieniä kun me annettiin sille nimi, joten siks sen nimi on vähän pöhkö :D Karvinen tulee siitä, kun se käyttäytyy ihan samalla tavalla kuin Karvinen ja näyttääkin vähän siltä.

Tässä oli tämä postaus tällä kertaa. Palaan muuten Lontoosta tänään myöhään yöllä, joten huomenna saattaa tulla ensimmäinen matkapostaus.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti