sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

BANAANIKAKKU + NIITIT

Mulle tilattiin siis netistä kahet erilaiset irtoniitit, molempia on 25 kpl. Näytän sitten kuvat niistä ja mihin niitä käytän sitten kun ne tulee postiin.  
Olin Kinuskikissan  (klikkaa) nettisivuilla ja löysin tosi hyvännäkösii kakkui ja muuta ihanaa. Mutta mun silmääni iski eniten toi banaanikakku (klikkaa). Haluisin itekkin tehdä sellasen jokupäivä. Pitää vaan tosin hankkii kaikki tarvikkeet siihen. Mutta mä siis suosittelen käymään siellä, koska ne kuvat on tosi houkuttavan näkösii. 
Siellä oli myös kivan näköinen pääsiäismunakakku, jonka vois tehä pääsiäisenä. Sitä sai itte koristellakkin. Oikeesti niin koukuttava sivusto! ♥ Käykää ihmees katsomas! 
Olen saanut luvan käyttää kuvaa.


 

3 kommenttia:

  1. Kinuskikissalla on ihania ohjeita :--) Ulkoasu on vaihtunu(?) Tykkään tosi paljon, varsinki toi banneri on ihana!

    VastaaPoista